صحبتهای مهندس نیکو مدیر عامل محترم شرکت در مراسم مسابقات آتش نشانی و اطفا حریق مجتمع های معدنی کشور



مسابقات آتش نشانی مجتمع های معدنی کشور با قهرمانی شرکت زغالسنگ البرز مرکزی سوادکوه در خزرآباد ساری برگزار شد .

نوید نیکو مدیرعامل شرکت زغالسنگ البرز مرکزی سوادکوه با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات آتش نشانی ایمپاسکو گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در مجتمع آموزشی ، فرهنگی البرز مرکزی در خزر آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه میزبان پانزدهمین دوره مسابقات آتش نشانی شرکت‌ها و مجتمع‌های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بودیم، افزود: برگزاری این مسابقات عاملی برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی آتش‌نشانان است و با این تمرینات تیم‌ها نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل می‌کنند و همچنین اگر آیتمی طی سال ارتقا داده شود، فعالان این عرصه می توانند خودشان را با این متد جدید به روز رسانی کنند.

نیکو افزود: این دوره از مسابقات با ۲۳ تیم از ۱۱ استان و ۲۶ شهرستان و ۱۲۰ شرکت کننده انجام شد.

میزبان مسابقات پانزدهمین دوره مسابقات آتش نشانی مجتمع‌های معدنی کشور ، هدف از برگزاری این مسابقات را کار تیمی و انگیزش بیشتر، چابکی و آمادگی بیشتر در میان آتش نشانان و به روز رسانی تجهیزات برشمرد و تصریح کرد: آتش نشانان برای شرکت در این دوره مسابقات حدود ۳ ماه متوالی تمرینات دارند.

وی با عنوان اینکه تیم داوری از چهار ایستگاه آتش‌نشانی تهران و یک سرپرست از مرکز آموزش آتش نشانی تهران بوده است، ادامه داد: این مسابقات در پنج آیتم و در ۲ روز برگزار شد؛ روز اول مسابقه علمی تئوری و طناب کشی و روز دوم شامل آیتم‌های تخصصی آتش نشانی مانند عبور از موانع، کار با لوله آتش نشانی، بالا رفتن از ارتفاع، اطفاء حریق و نشانه گذاری و آبگیری مخزن و سیبل بوده است.

در اختتامیه این مسابقات شرکت زغال سنگ البرز مرکزی سوادکوه مقام اول ، مجتمع معدنی سنگ آهن چادرملو مقام دوم و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و سنگ آهن مرکزی بافق مشترکا سوم شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *